13 februari 2015

SUPER SNELLE LAST MINUTE CARNAVAL TIP

Last Minute Carnavaltip

Mocht je op het laatste nippertje besluiten om tóch naar dat carnavalsfeest te gaan… Geen paniek!  Je carnavalspak hangt bij wijze van spreken al in je kledingkast. 

Verkleed je als…

 photo Barbie_zpsvkjgasjf.png

Verkleed je als Barbie!

Barbie’s garderobe is zó uitgebreid en divers, er hangt vast wel iets in je kledingkast dat ook in de hare zou kunnen hangen.

Dus… trek je push-up aan en klim op je hoogste hakken!

Wat Barbie Barbie maakt, is haar make-up.  Heb je ff een kwartiertje?  Dan kun je hier precies zien hoe je jezelf overtuigend omtovert tot zo’n plastic fantastic girl.



Barbiehaar?  Wat dacht je hiervan!  Voor een tientje ben je klaar.

En trouwens… Als carnavalsbarbieprinses kun je desnoods ook gewoon je Uggs aan.

Veel carnavalsplezier, happy Friday the 13th, en een fijn Valentijnsweekend!
Xo, Sunny

Dit bericht is niet gesponsord.

Photos:

4 opmerkingen:

  1. Hoef me gelukkig niet druk te maken over de carnaval. Ik blijf boven de rivieren en dus lekker mezelf.
    Wel inderdaad ook nog vrijdag de dertiende. Ach, we komen de dag(en) wel door, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja, het kan niet gek genoeg.
    Ik trok wel eens mijn moeders kleding aan, die ze nog had hangen, uit de jaren 70. "Hippie style"!!
    En iedereen maar vragen waar ik deze gave carnavals outfit vandaan had ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ik heb met open mond naar die chick zitten kijken. Dat zij hier de tijd en moeite voor neemt....

    Geen Carnaval hier, ben geen fan.

    BeantwoordenVerwijderen